Data and Documentation
Open Data Policy
FAQ
EN
DE
FR
Suchbegriff
Advanced search
Publication
Back to overview
Entwicklung von Serious Games als Lernmethode im Hochschulunterricht. Ein Praxisbericht
Type of publication
Peer-reviewed
Publikationsform
Contribution to book (peer-reviewed)
Author
SchmockerD, GötzA,
Project
Moral Sensitivity: Investigating Implications, Justifications, and Means of Improvements
Show all
Contribution to book (peer-reviewed)
Book
Neues Handbuch Hochschullehre
Editor
, Berendt B
Publisher
DUZ Verlags- und Medienhaus, Berlin
Page(s)
1 - 30
ISBN
keine
Title of proceedings
Neues Handbuch Hochschullehre
Open Access
URL
https://www.nhhl-bibliothek.de/de/handbuch/gliederung/#/Beitragsdetailansicht/251/2667/Entwicklung-von-Serious-Games-als-Lernmethode-im-Hochschulunterricht---Ein-Praxisbericht
Type of Open Access
Publisher (Gold Open Access)
-